REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO

http://www.hurtowniaopalu.pl/

prowadzonego
przez Bartosza Gdulę pod firmą Bartosz Gdula Hurtownia
Opału "Bartosz"

 

§
1

[Definicje]

 

Ilekroć
w Regulaminie lub Umowie jest mowa o:

  1. Cenie -
    rozumie się przez to wyrażoną w złotych polskich wartość,
    którą Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Towar
    lub Usługę. Sprzedawca uwzględni w Cenie podatek od towarów i
    usług (VAT) oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych
    przepisów sprzedaż Towaru lub Usługi podlegała będzie
    obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem
    akcyzowym .

  2. Kliencie -
    rozumie
    się
    przez to Konsumenta lub inną osobę fizyczną posiadającą pełną

    lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osobę
    prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości
    prawnej ale posiadającą zdolność prawną, która dokonała
    Zamówienia lub zawarła Umowę.

  3. Konsumencie - rozumie
    się przez
    to Klienta będącego osobą fizyczną i dokonującego
    ze
    Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z
    działalnością gospodarczą lub zawodową tego Klienta.

  4. Kodeksie
    Cywilnym
    - rozumie się przez to ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
    cywilny (Dz.U. z 1964 r., nr 16, poz. 94, ze zm.).

  5. Koszcie
    dostarczenia -
    rozumie się przez to koszt dostarczenia Towaru od Sprzedawcy
    do
    Klienta, jeżeli dostarczenie to nie stanowi przedmiotu Usługi
    świadczonej przez Sprzedawcę.

  6. Przedsiębiorstwie
    Transportowym
    -
    rozumie się przez to wszelki zewnętrzny
    w stosunku do
    Sprzedawcy podmiot, za którego pośrednictwem Sprzedawca realizuje
    obowiązek wydania Towaru Klientowi.

  7. Regulaminie -
    rozumie się przez to niniejszy regulamin Sklepu Internetowego,
    stanowiący integralną część Umowy. W zakresie usług
    świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o
    którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., nr 144,
    poz. 1204 ze zm.).

  8. Sklepie
    Internetowym
    - rozumie się przez to działający pod
    adresem http://www.hurtowniaopalu.pl serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, za pomocą którego
    Klient może złożyć Zamówienie lub zawrzeć Umowę ze
    Sprzedawcą.

  9. Sprzedawcy - rozumie się przez to Bartosza Gdulę, prowadzącego działalność
    gospodarczą pod firmą Bartosz Gdula Hurtownia Opału "Bartosz"
    z siedzibą w Sosnowcu, pod adresem: ul. Niecała 17, 41-215
    Sosnowiec, REGON: 273781224, NIP: 6442805442.

  10. Zamówieniu -
    rozumie
    się przez to oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio
    do zawarcia Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające
    rodzaj i liczbę Towarów lub Usług.

  11. Towarze -
    rozumie się przez to rzecz ruchomą, wymienioną i opisaną w
    Sklepie Internetowym, która może być przedmiotem Zamówienia.

  12. Usłudze -
    rozumie się przez to świadczenie usług przez Sprzedawcę,
    polegające na odpłatnym dostarczeniu Towaru, oferowane przez
    Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  13. Umowie -
    rozumie się przez to umowę sprzedaży Towaru lub świadczenia
    Usługi, zawartą na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
    której przedmiotem są Towary lub Usługi oferowane przez
    Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  14. Ustawie - rozumie
    się przez to ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
    (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

  15. Indywidualnym
    Profilu Klienta -
     rozumie
    się przez to podstronę Sklepu Internetowego, za pomocą którego
    Klient może m.in. składać Zamówienie, zarządzać danymi
    osobowymi, kontrolować złożone Zamówienie, dokonać zmiany
    hasła. Dostęp do Indywidualnego Profilu Klienta chroniony jest
    hasłem i loginem określanymi przez Klienta.

 

§
2

[Postanowienia
ogólne]

 

  1. Niniejszy
    Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, a
    w szczególności zasady zawierania umowy sprzedaży Towaru lub
    świadczenia Usługi pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, dostarczania
    Klientowi zamówionych Towarów, uiszczania przez Klienta Ceny za
    zakupiony Towar lub Usługę, uprawnienia Klienta do odstąpienia
    od umowy oraz przysługiwanie i zasady realizacji roszczeń z tytułu
    rękojmi lub gwarancji.

  2. Sklep
    Internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę.

  3. Kontakt
    ze Sprzedawcą można uzyskać drogą:

      -
telefoniczną: 500-806-350 lub (32) 413-60-05;

      -
poczty elektronicznej: hurtowniaopalu@onet.pl;

      -
pocztową: Bartosz Gdula Hurtownia Opału "Bartosz", ul. Niecała
17, 41-215 Sosnowiec.

4. Każda osoba
korzystająca ze Sklepu Internetowego jest zobowiązana do
powstrzymania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby
wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego.
Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego oraz
znajdujących się w nim informacji lub zdjęć do celów innych niż
ich przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłania
niezamówionych informacji handlowych, prowadzenia na stronach Sklepu
Internetowego lub z ich wykorzystaniem jakiejkolwiek działalności
komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp. bez wyraźnej zgody
Sprzedawcy.

5. Opłata Klienta
za połączenie telefoniczne na wskazane przez Sprzedawcę numery
telefonów przeznaczonych do kontaktowania się z nim jest określana
zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta
Klient.

6. Informacje
znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego nie
stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie
zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu
Cywilnego.

 

 

§ 3 

[Rejestracja]

 

  1. W
    celu rejestracji w Sklepie Internetowym Klient zobowiązany jest
    wypełnić formularz rejestracyjny dostępny pod adresem
    http://www.hurtowniaopalu.pl/sklep/rejestracja (dalej: formularz rejestracyjny) podając co najmniej następujące
    informacje:

    1. imię
      i nazwisko,

    2. login
      i hasło,

    3. adres
      poczty elektronicznej (e-mail),

    4. adres
      (miejscowość, kod pocztowy, ulica),

    5. województwo.

  1. Po
    pomyślnym dokonaniu rejestracji Klient uzyskuje dostęp do
    Indywidualnego Profilu Klienta, za którego pomocą może składać
    zamówienia na Towary lub Usługi dostępne w Sklepie Internetowym.

  2. Klient
    może dokonać zmiany  podanych informacji lub zażądać
    usunięcia Indywidualnego Profilu Klienta. W celu usunięcia
    Indywidualnego Profilu Klienta lub zmiany podanych informacji
    powinien on przesłać na adres e-mail hurtowniaopalu@onet.pl prośbę o usunięcie Indywidualnego Profilu Klienta lub zmianę
    podanych informacji.

 

§
4

[Składanie
zamówienia]

 

  1. Warunkiem
    złożenia Zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z
    Regulaminem i akceptacja jego postanowień.

  2. Do
    składania zamówień na Towar lub Usługę w Sklepie Internetowym
    uprawnieni są:

    1. Klienci 
      zarejestrowani, tj. posiadający Indywidualny Profil Klienta,

    2. Klienci
      niezarejestrowani, tj. nieposiadający Indywidualnego Profilu
      Klienta.

  1. Klient
    zarejestrowany składa zamówienie po zalogowaniu się do
    Indywidualnego Profilu Klienta poprzez dodanie zamawianego towaru do
    koszyka, wybranie sposobu dostarczenia Towaru, wybranie Usługi,
    wybranie rodzaju płatności oraz wybranie dokumentu zapłaty
    (paragon lub faktura VAT), a następnie potwierdzenie dokonania
    zamówienia poprzez wybór przycisku "Złóż zamówienie z
    obowiązkiem zapłaty".

  2. Klient
    niezarejestrowany składa zamówienie poprzez wybranie Towaru,
    dodanie go do koszyka, wybranie Usługi, podanie danych
    kontaktowych, wybranie sposobu dostarczenia, sposobu płatności,
    określenie Kupującego oraz wybranie dokumentu zapłaty (paragon
    lub faktura VAT), a następnie potwierdzenie dokonania zamówienia
    poprzez wybór przycisku "Złóż zamówienie z obowiązkiem
    zapłaty".

  3. W
    trakcie składania zamówienia Klient zobowiązany jest do podania
    prawdziwych danych. W szczególności dotyczy to danych niezbędnych
    do ustalenia przez Sprzedawcę, czy w Cenie należy uwzględnić
    podatek akcyzowy.

  4. Zamówienia
    można składać przez całą dobę, każdego dnia w roku.
    Sprzedawca zastrzega sobie możliwość chwilowego wstrzymania
    działania Sklepu Internetowego, w szczególności ze względu
    na konieczność dokonania konserwacji lub uaktualnienia danych.
    Sprzedawca w miarę możliwości technicznych podejmie kroki, aby
    poinformować o tym fakcie na stronie Sklepu Internetowego.

  5. Z
    momentem złożenia przez Klienta Zamówienia i jego akceptacji
    przez Sprzedawcę dochodzi do zawarcia Umowy, na warunkach
    określonych w Zamówieniu oraz w Regulaminie.

  6. Do
    akceptacji przez Sprzedawcę Zamówienia dojdzie z wykorzystaniem
    funkcjonalności Sklepu Internetowego bądź poprzez przesłanie
    przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta akceptacji
    Zamówienia.

  7. Sprzedawca
    najpóźniej do dnia dostarczenia Towaru Klientowi wyśle na adres
    poczty elektronicznej Klienta wiadomość zawierającą
    potwierdzenie zawarcia Umowy oraz informacje, o których mowa w art.
    12 ust. 1 Ustawy. Do wiadomości tej załącza się Regulamin wraz
    załącznikami, w szczególności z pouczeniem o odstąpieniu od
    Umowy.

 

 

§
5

[Składanie
zamówienia z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonu]

 

  1. Dopuszczalne
    jest złożenie Zamówienia przez Klienta z wykorzystaniem poczty
    elektronicznej lub telefonu.

  2. Klient
    składa Zamówienie z wykorzystaniem poczty elektronicznej wysyłając
    na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy wskazany w § 2 ust. 3
    wiadomość, z której wynikać będzie wola złożenia Zamówienia
    z wykorzystaniem poczty elektronicznej.

  3. Klient
    składa Zamówienie z wykorzystaniem telefonu dzwoniąc na numer
    telefonu Sprzedawcy wskazany § 2 ust. 3 informując o chęci
    złożenia Zamówienia za pomocą telefonu. Klient w trakcie rozmowy
    telefonicznej zobowiązany jest podać adres e-mail, na który
    Sprzedawca prześle formularz o którym mowa w ust. 4 poniżej.

  4. Sprzedawca
    po otrzymaniu wiadomości, o której mowa w ust. 2 lub 3, udostępni
    Klientowi formularz zamówienia i instrukcję wypełnienia
    formularza. Do udostępnienia formularza zamówienia i instrukcji
    wypełnienia formularza dojdzie w drodze wiadomości skierowanej
    przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta, z którego
    Sprzedawca otrzymał wiadomość lub który został podany w trakcie
    rozmowy telefonicznej. W wiadomości tej Sprzedawca zawrze
    sformułowanie "Informuję, że złożenie zamówienia w sposób
    wskazany w niniejszej wiadomości i załączonych do niej
    dokumentach pociągnie za sobą obowiązek zapłaty". Instrukcja
    wypełnienia formularza dostępna w Sklepie Internetowym może
    wskazywać elementy formularza, których podanie jest konieczne dla
    złożenia Zamówienia i elementy dodatkowe, których niepodanie nie
    wpływa na skuteczność złożenia Zamówienia.

  5. Do
    złożenia Zamówienia dochodzi z momentem doręczenia Sprzedawcy
    wysłanej przez Klienta wiadomości na adres poczty elektronicznej
    wskazany w § 2 ust. 3 zawierającej formularz zamówienia
    wypełniony w sposób zgodny z instrukcją wypełnienia formularza.
    Formularz zamówienia powinien być wypełniony w całości, chyba
    że Sprzedawca przewidzi elementy dodatkowe, których niepodanie nie
    wpływa na skuteczność złożenia Zamówienia. Wraz z wysłaniem
    przez Klienta wiadomości, o której mowa w zdaniu pierwszym Klient
    potwierdza, że wie, iż Zamówienie pociąga za sobą obowiązek
    zapłaty.

  6. Z
    momentem złożenia przez Klienta Zamówienia i jego akceptacji
    przez Sprzedawcę dochodzi do zawarcia Umowy, na warunkach
    określonych w Zamówieniu.

  7. Do
    akceptacji przez Sprzedawcę Zamówienia dojdzie poprzez przesłanie
    przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta akceptacji
    Zamówienia.

  8. Sprzedawca
    najpóźniej do dnia dostarczenia Towaru Klientowi wyśle na adres
    poczty elektronicznej Klienta wiadomość zawierającą
    potwierdzenie zawarcia Umowy oraz informacje, o których mowa w art.
    12 ust. 1 Ustawy. Informacje te stanowią integralną część
    Umowy. Do wiadomości tej załącza się Regulamin wraz z
    załącznikami, w szczególności z pouczeniem o odstąpieniu od
    umowy.

 

 

§
6

[Wydanie
Towaru]

 

  1. Wydanie
    Towaru następuje poprzez osobisty odbiór Towaru przez Klienta pod
    adresem: ul. Niecała 17, 41-215 Sosnowiec.

  2. W
    przypadku niektórych Towarów możliwe jest wydanie Towaru
    Klientowi za pośrednictwem Przedsiębiorstwa Transportowego.
    Wówczas możliwość taka wskazana jest na stronie internetowej
    Sklepu Internetowego.

  3. Klient
    może również zamówić usługę dostawy przez Sprzedawcę Towaru
    (Usługa).

  4. Klient
    dokonuje wyboru sposobu wydania Towaru spośród sposobów
    wskazanych w ust. 1, 2 i 3, poprzez oznaczenie odpowiedniej opcji
    przy składaniu Zamówienia. W przypadku wyboru sposobu wydania
    Towaru, o którym mowa w ust. 2 albo 3 Klient podaje w
    formularzu Zamówienia adres, pod który Towar ma zostać
    dostarczony i wydany Klientowi. Klient zobowiązany jest do
    odebrania Towaru w ustalonym miejscu i czasie.

  5. Obowiązek
    wydania Towaru Klientowi przez Sprzedawcę powstaje po uiszczeniu
    przez Klienta Ceny wynikającej z Umowy oraz Kosztów dostarczenia.

  6. Koszt
    wydania Towaru za pośrednictwem Przedsiębiorstwa Transportowego
    ponosi Klient, chyba że inaczej wynika z informacji ujawnionych na
    stronie internetowej Sklepu Internetowego, uzyskanych przez Klienta
    w trakcie składania Zamówienia lub z indywidualnych ustaleń
    dokonanych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

  7. Koszt
    wydania Towaru za pośrednictwem Przedsiębiorstwa Transportowego
    wynosi 150 zł bez limitu kilometrów za każdą dostawę.

  8. Klient
    nie ponosi kosztów odbioru osobistego Towaru, o którym mowa w ust.
    1.

  9. Za
    dostawę Towaru przez Sprzedawcę, o której mowa w ust. 3,
    Sprzedawcy należy się od Klienta wynagrodzenie za Usługę w
    wysokości:

      - od 1 tony do 4 ton
Towaru 2 zł za każdy kilometr liczony w obie strony pomiędzy
siedzibą Sprzedawcy a miejscem wskazanym przez Klienta.

      - od 5 do 12 ton
Towary 3,20 zł za każdy kilometr liczony w obie strony pomiędzy
siedzibą Sprzedawcy a miejscem wskazanym przez Klienta.

      - od 13 do 24 ton
Towaru 3,50 zł za każdy kilometr liczony w obie strony pomiędzy
siedzibą Sprzedawcy a miejscem wskazanym przez Klienta.

  1. W
    przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3 Sprzedawca przekaże
    Klientowi informację co do terminu dostarczenia Towaru wskazując
    datę dzienną oraz przybliżoną godzinę, w której ma dojść do
    dostarczenia.

  2. W
    przypadku wystąpienia zdarzenia albo zdarzeń niezawinionych przez
    Sprzedawcę, w szczególności siły wyższej, które
    uniemożliwiają dostarczenie Towaru we wskazanym czasie i miejscu,
    termin dostarczenia Towaru może ulec przesunięciu o czas
    występowania wyżej wskazanego zdarzenia albo zdarzeń. W takiej
    sytuacji Sprzedawca poinformuje Klienta o wystąpieniu zdarzenia
    albo zdarzeń powodujących przesunięcie czasu na dostarczenie
    Towaru oraz o czasie o jaki może ulec przesunięciu dostarczenie
    Towaru.

  3. Sprzedawca
    nie ponosi odpowiedzialności za szkody w majątku Klienta innym niż
    Towar wywołane działaniem Przedsiębiorstwa Transportowego podczas
    transportu lub rozładunku Towaru.

  4. Klient,
    któremu przysługuje zwolnienie od podatku akcyzowego w trakcie
    odbioru Towaru zobowiązany jest podpisać dokument potwierdzający
    dostarczenie Towaru. Dokument ten jest podstawą do zwolnienia z
    akcyzy. W przypadku niepodpisania dokumentu dostarczenia Towaru
    dojdzie do naliczenia podatku akcyzowego zgodnie z
    obowiązującymi przepisami, zaś jeżeli podatek akcyzowy nie był
    uwzględniony w Cenie, to po stronie Klienta powstaje obowiązek
    jego zapłaty na rzecz Sprzedawcy.

 

§
7 [Płatności]

 

  1. Klient
    zobowiązany jest do zapłaty Ceny oraz Kosztów dostarczenia
    zgodnie z wybranym sposobem dostarczenia Towaru. Do zapłaty innych
    dodatkowych kosztów indywidualnie przypisanych do danego Towaru lub
    Usługi Klient będzie zobowiązany wyłącznie wówczas, gdy
    zostanie o nich wyraźnie poinformowany przed złożeniem
    Zamówienia.

  2. Sprzedawca
    wystawi i dostarczy Klientowi dokument zapłaty za Towar lub za
    Usługę. W przypadku, gdy Klient w jednym Zamówieniu zamówi
    więcej niż jeden Towar lub Usługę Sprzedawca może wystawić
    jeden dowód zakupu ujmujący wszystkie te Towary lub Usługi.

  3. Jako
    dokument zapłaty za Towar lub Usługę, o którym mowa w ust. 2,
    Sprzedawca wystawia i dostarcza paragon fiskalny lub fakturę VAT,
    zgodnie z wyborem dokonanym przez Klienta podczas składania
    Zamówienia.

  4. Sprzedawca
    poinformuje Klienta o sposobie lub możliwych sposobach płatności
    na stronie internetowej Sklepu Internetowego podczas składania
    Zamówienia.

  5. W
    przypadku, gdy możliwe jest dokonanie płatności na różne
    sposoby, wybór sposobu płatności przysługuje Klientowi.

  6. Sprzedawca
    dopuszcza następujące sposoby płatności:

    1. przedpłata
      na rachunek bankowy Sprzedawcy

    2. płatność
      gotówką przy odbiorze Towaru przez Klienta.

  7. W
    przypadku wskazanym w ust. 6 lit. a Sprzedawca poda Klientowi dane
    do przelewu, w szczególności numer rachunku bankowego, na który
    ma nastąpić płatność.

  8. Zapłata
    Ceny następuje z chwilą zaksięgowania środków pieniężnych na
    rachunku bankowym Sprzedawcy lub z chwilą wręczenia mu gotówki w
    wysokości odpowiadającej Cenie.

 

§
8

[Odstąpienie
od umowy]

 

  1. Konsument
    może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy i zwrócić Sprzedawcy
    Towar bez podania przyczyny, na zasadach określonych w Ustawie,
    a przedstawionych w informacji, o której mowa w ust. 2.

  2. Informacje
    dotyczące sposobu i terminie odstąpienia od Umowy przez Konsumenta
    znajdują się w informacji dotyczącej korzystania z prawa
    odstąpienia od umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do Regulaminu.

  3. Konsument
    może zrealizować prawo do odstąpienia od umowy w sposób wskazany
    w informacji, o której mowa w ust. 2. Konsument może, ale nie
    musi wykorzystać wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od
    Umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Konsument,
    który odstąpił od Umowy i zwraca Towar ponosi odpowiedzialność
    za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z
    niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzania
    charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.

  4. Jeżeli
    Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze rzecz od Konsumenta
    zwracany Towar, może wstrzymać się ze zwrotem płatności
    otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
    dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności
    od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  5. W
    przypadku odstąpienia od Umowy przez Konsumenta, Umowę uważa się
    za niezawartą. Jeżeli Konsument złoży oświadczenie o
    odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca zaakceptuje Zamówienie
    (przyjmie ofertę), akceptacja przestaje wiązać Sprzedawcę.

  6. Konsument
    ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  7. Jeżeli
    Towar dostarczono Klientowi do miejsca, które było jego miejscem
    zamieszkania w chwili zawarcia Umowy, Sprzedawca jest zobowiązany
    do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter
    rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.

  8. Prawo
    odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ustępach powyżej nie
    przysługuje:

      a)
Klientowi niebędącemu Konsumentem,

     b)
w odniesieniu do zawartej z Konsumentem Umowy o Usługę dostarczenia
Towaru za pośrednictwem Sprzedawcy, jeżeli usługa ta została
wykonana przez Sprzedawcę.

9. W nawiązaniu do
ust. 8 lit. b Sprzedawca informuje, że po wykonaniu Usługi przez
Sprzedawcę Konsument utraci prawo odstąpienia od Umowy.

10.W okresie jesienno zimowym oraz opadów deszczu węgiel może być mokry i zamiałowany, powoduje to jego niższą tęmperaturę spalania oraz zwiększoną ilość popiołu - nie uwzględnia się reklamacji ze względu na to.

§
9

[Procedura
reklamacji]

 

  1. Sprzedawca
    jest odpowiedzialny względem Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli
    sprzedany Towar lub Usługa ma wadę fizyczną lub prawną, na
    zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

  2. Jeżeli
    Towar lub Usługa ma wadę, o której mowa w ust. 1, Klient może
    złożyć reklamację na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

  3. Klientowi
    niebędącemu Konsumentem nie przysługują uprawnienia, o których
    mowa w ust. 1-2 powyżej (wyłączenie rękojmi).

  4. Reklamacje
    mogą być składane pisemnie na adres Bartosz Gdula Hurtownia
    Opału "Bartosz" z siedzibą w Sosnowcu, ul. Niecała 17, 41-215
    Sosnowiec, za pośrednictwem poczty e-mail na adres
    hurtowniaopalu@onet.pl lub w każdej innej prawnie dopuszczalnej formie.

§
10

[Sposoby
polubownego załatwiania sporów]

 

      1. Konsument
        ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
        rozpatrywania reklamacji i dochodzeni roszczeń.

      2. Konsument
        może złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub wniosku o
        rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.

      3. Mediacja
        prowadzona jest przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji
        Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały.

      4. Sądami
        polubownymi są w szczególności stałe polubowne sądy
        konsumenckie działające przy wojewódzkich inspektoratach
        Inspekcji Handlowej, których lista znajduje się na stronie
        Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
        http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#
        faq596

§
11

[Postanowienia
końcowe]

 

  1. Klienta
    i Sprzedawcę w ramach zawartej Umowy wiąże treść Regulaminu
    obowiązująca w dniu zawarcia Umowy.

  2. Sprzedawca
    udziela Klientowi wyjaśnień dotyczących znaczenia poszczególnych
    postanowień Regulaminu, jak i jakichkolwiek innych postanowień
    stanowiących integralną część Umowy.

  3. W
    sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
    zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu
    Cywilnego, zaś w odniesieniu do Konsumenta również Ustawy.

  4. Załącznikami
    do Regulaminu są:

    a)
Załącznik nr 1 - Informacja dotycząca korzystania z prawa
odstąpienia od umowy które stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

     b)
Załącznik nr 2 - Wzór formularza odstąpienia od umowy, który
stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.

 

Data
opublikowania regulaminu: 25.12.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

załącznik
nr 1

INFORMACJA
DOTYCZĄCA KORZYSTANIA
Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia
od umowy

Mają
Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14
dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin
do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym
weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna
niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie
rzeczy, chyba że:

-
umowa zobowiązuje do przeniesienia własności wielu rzeczy, które
dostarczane są osobno - wówczas po upływie 14 dni od dnia, w
którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym
osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła
w posiadanie ostatniej z rzeczy;

-
umowa zobowiązuje do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych
partiami lub w częściach - wówczas po upływie 14 dni od dnia, w
którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części
lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez
Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby
skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo
poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od
niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład
pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą
Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak
nie jest to obowiązkowe.

Aby
zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali
Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego
Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy.

Skutki
odstąpienia od umowy:

W
przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu
wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w
każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym
zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o
wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu
płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności,
jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba
że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w
każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z
tym zwrotem. Możemy
wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub
do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę
odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie
nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas
Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany,
jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

Będą
Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy!

załącznik
nr 2

wzór
formularza odstąpienia od umowy

Pan
Bartosz Gdula

-
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Bartosz Gdula
Hurtownia Opału "Bartosz" z siedzibą w Sosnowcu, ul.
Niecała 17, 41-215
Sosnowiec

 

Ja/My
niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy:

________________________________________________________________________
(tutaj znajduje się miejsce na określenie przez Państwa
rzeczy/towaru, w zakresie których odstępują Państwo od umowy)

 

Data
zawarcia umowy: ____________ data odbioru (ewentualnie):
_________________

 

numer
faktury VAT lub innego dokumentu kupna (ewentualnie):
__________________

 

Imię
i nazwisko konsumenta: ___________________________

 

Adres
konsumenta: __________________________

 

 

Podpis
konsumenta

(tylko
jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
_______________________

 

 

Data:
_______________________________

 

 

Koszyk

Wróć do sklepu

Koszyk jest pusty.

 

Pomożemy Ci to znaleźć! :)

Konto

Nie masz konta?
Utwórz konto